Dołącz do nas, czyli jak skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych

Piotr Milc

Abstrakt


Dostępność Internetu w Polsce jest już na tyle powszechna, że najmniejsze biblioteki publiczne, a nawet i ich filie posiadają swoją wizytówkę w sieci. Coraz więcej instytucji tworzy również swoje konta na portalach społecznościowych. Budowanie własnej marki w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych, to proces długotrwały i wymagający konsekwentnego działania. Artykuł prezentuje krótkie charakterystyki najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce, a także podstawowe zasady, których powinien przestrzegać każdy, kto chce prowadzić wizytówkę swojej biblioteki w sieci społecznościowej.


Słowa kluczowe


media społecznościowe; e-marketing; budowanie wizerunku;

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Baer J., Youtility, czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?, Warszawa 2014.

Evans L., Social Media Marketing : odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Gliwice 2011.

Maciorowski A., E-Marketing w praktyce, Warszawa 2013.

Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu, Kraków 2008.

Pietraszek M., Pro-MOC-ja : reklama i public relations w małej firmie, Gliwice 2014.




Czasopismo jest dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY 4.0).

ISSN 2299-565X

Deklaracja dostępności