Numer | Tytuł | |
No 17 (2020): Relacje interpersonalne w zespołach bibliotecznych | Działalność promocyjna i edukacyjna biblioteki Aix-Marseille Université na przykładzie Tygodnia Mobilności (Staff Training Week) dla bibliotekarzy zorganizowanego w ramach programu Erasmus | Abstrakt PDF |
Marzena Błach | ||
No 10 (2016): Praca z dziećmi w otoczeniu książek i bibliotek - edukacja i zabawa | Udział Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w działalności uniwersytetów dla dzieci | Abstrakt PDF |
Agnieszka Folga, Joanna Kołakowska | ||
No 9 (2016): Działania wpływające na wizerunek biblioteki | Działania wpływające na wizerunek biblioteki na przykładzie doświadczeń Biblioteki Politechniki Lubelskiej | Abstrakt PDF |
Ewa Kotuła | ||
No 14 (2018): Zbiory bibliotek specjalistycznych | „Literacki Kraków”, czyli wystawa jako forma działalności edukacyjnej w bibliotece akademickiej | Abstrakt PDF |
Marzena Błach | ||
No 10 (2016): Praca z dziećmi w otoczeniu książek i bibliotek - edukacja i zabawa | Promocja i kształtowanie wizerunku biblioteki przez edukację dzieci w bibliotece naukowej | Abstrakt PDF |
Anna Sidorczuk, Elżbieta Kierejczuk | ||
No 13 (2018): Biblioteki w Internecie - Internet w bibliotekach | Gry książkowe, czyli literatura interaktywna. Rys teoretyczny i zastosowanie w praktyce bibliotecznej | Abstrakt PDF |
Beniamin Muszyński | ||
No 1 (2012): Nowoczesne technologie w bibliotekach | BIBLIOTEKARKA nowoczesną KOBIETĄ – sprawozdanie | Abstrakt PDF |
Agnieszka Folga, Joanna Kołakowska | ||
No 10 (2016): Praca z dziećmi w otoczeniu książek i bibliotek - edukacja i zabawa | Gra biblioteczna jako forma promocji i narzędzie komunikacji z młodym użytkownikiem | Abstrakt PDF |
Katarzyna Mól | ||
No 1 (2012): Nowoczesne technologie w bibliotekach | Konkursy plastyczne formą promocji biblioteki | Abstrakt PDF |
Agnieszka Folga, Joanna Kołakowska | ||
1 - 9 z 9 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.