Konkursy plastyczne formą promocji biblioteki
Keywords:
konkursy plastyczne, promocja biblioteki, wizerunek biblioteki, dzieci,Abstract
Biblioteka Główna Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w celu promocji instytucji rozszerza zakres działań między innymi poprzez organizację konkursów plastycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym. W artykule omówiono konkursy plastyczne, które były zorganizowane w bibliotece. Przedstawiono etapy realizacji konkursu oraz ich przebieg. Dodatkowo poruszono kwestie wpływu podejmowanych działań na wizerunek biblioteki.References
Gloton R., Clero C., Twórcza aktywność dziecka, Warszawa 1988.
Grzegorczyk A., Reklama, Warszawa 2010.
Jędrzejowska E., Tematyka twórczości plastycznej dzieci przedszkolnych. In Smak E., Włoch S. (red.), Ku integralności edukacji wczesnoszkolnej, Opole, 2011, s. 176-183.
Rozwadowska B., Public relations : teoria, praktyka, perspektywy, Warszawa 2002.
Szuman S., O sztuce i wychowaniu estetycznym, Warszawa 1990.
Szymoniuk B. (red.), Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa, Warszawa 2006.
Wiktor J. W., Promocja system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Warszawa 2005.
Downloads
Published
2012-09-01
How to Cite
Folga, A., & Kołakowska, J. (2012). Konkursy plastyczne formą promocji biblioteki. Library &Amp; Education, (1), 81–86. Retrieved from http://www.bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/9
Issue
Section
Educational activity in libraries