E-usługi w Bibliotece Politechniki Krakowskiej – realizacja zaplanowanej strategii czy odpowiedź na aktualne zapotrzebowanie

Autor

  • Dorota Buzdygan Biblioteka Politechniki Krakowskiej
  • Maria Pietrukowicz Biblioteka Politechniki Krakowskiej

Abstrakt

W artykule zaprezentowano wpływ pandemii koronawirusa na działalność Biblioteki Politechniki Krakowskiej (BPK). Przedstawiono obszary działalności BPK, w których zmiana sposobu realizacji usług, z tradycyjnych na elektroniczne, została ugruntowana lub przyspieszona pod wpływem wprowadzonego lockdownu. Omówiono szereg oferowanych przez BPK e-usług, wśród nich przygotowaną we współpracy z jednostkami Politechniki Krakowskiej usługę udostępniania podręczników w elektronicznej wersji. Przybliżono także zaplanowane w Strategii Rozwoju Politechniki Krakowskiej działania biblioteki mające na celu poszerzanie oferty zbiorów i usług.

Downloads

Opublikowane

2022-06-23

Jak cytować

Buzdygan, D. ., & Pietrukowicz, M. (2022). E-usługi w Bibliotece Politechniki Krakowskiej – realizacja zaplanowanej strategii czy odpowiedź na aktualne zapotrzebowanie. Biblioteka I Edukacja, (21), 49–58. Pobrano z http://www.bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/328