Konkursy plastyczne formą promocji biblioteki

Autor

  • Agnieszka Folga Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Joanna Kołakowska Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Słowa kluczowe:

konkursy plastyczne, promocja biblioteki, wizerunek biblioteki, dzieci,

Abstrakt

Biblioteka Główna Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w celu promocji instytucji rozszerza zakres działań między innymi poprzez organizację konkursów plastycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym. W artykule omówiono konkursy plastyczne, które były zorganizowane w bibliotece. Przedstawiono etapy realizacji konkursu oraz ich przebieg. Dodatkowo poruszono kwestie wpływu podejmowanych działań na wizerunek biblioteki.

Bibliografia

Gloton R., Clero C., Twórcza aktywność dziecka, Warszawa 1988.

Grzegorczyk A., Reklama, Warszawa 2010.

Jędrzejowska E., Tematyka twórczości plastycznej dzieci przedszkolnych. In Smak E., Włoch S. (red.), Ku integralności edukacji wczesnoszkolnej, Opole, 2011, s. 176-183.

Rozwadowska B., Public relations : teoria, praktyka, perspektywy, Warszawa 2002.

Szuman S., O sztuce i wychowaniu estetycznym, Warszawa 1990.

Szymoniuk B. (red.), Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa, Warszawa 2006.

Wiktor J. W., Promocja system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Warszawa 2005.

Downloads

Opublikowane

2012-09-01

Jak cytować

Folga, A., & Kołakowska, J. (2012). Konkursy plastyczne formą promocji biblioteki. Biblioteka I Edukacja, (1), 81–86. Pobrano z http://www.bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/9

Numer

Dział

Działalność edukacyjna bibliotek

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>