Przygotowanie materiałów do e-learningu w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie

Autor

  • Agnieszka Folga Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Magdalena Janas Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Joanna Kołakowska Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Anna Sobol Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Słowa kluczowe:

szkolenie biblioteczne, blended learning,

Abstrakt

W artykule zaprezentowano sposób przygotowania materiałów dydaktycznych do lekcji bibliotecznych, które zostaną wykorzystane podczas wdrażania formy łączącej szkolenie tradycyjne ze szkoleniem e-learningowym tzw. blended learningu w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Omówiono zawartość pokazu utworzonego w programie Power Point, jak również tekstu dotyczącego wyszukiwania i zamawiania książek z katalogu elektronicznego oraz pytań testowych dla studentów rozpoczynających naukę na Uniwersytecie.

Bibliografia

Bartkowiak J., Metodologia projektowania szkoleń e-learning. In Mischke J. (red.) Akademia on-line, Łódź, 2005, s. 93-100.

Czarkowski J. J., E-learning dla dorosłych, Warszawa 2012.

Król D., Mieszkowska A., Jaki kurs internetowy jest atrakcyjny i dla kogo? : rola osobowości, formy e-edukacji oraz sposobów komunikacji. In Rudak L. (red.) : Wybrane zagadnienia e-edukacji, Warszawa, 2009, s. 47-64.

Penkowska G., Meandry e-learningu, Warszawa 2010.

Plebańska M., E-learning : tajniki edukacji na odległość, Warszawa 2011.

Zając M., Metodyka i dydaktyka informatyki : kurs on-line. In Mischke J. (red.) Akademia on-line, Łódź, 2005, s. 200-204.

Downloads

Opublikowane

2012-09-01

Jak cytować

Folga, A., Janas, M., Kołakowska, J., & Sobol, A. (2012). Przygotowanie materiałów do e-learningu w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Biblioteka I Edukacja, (1), 71–75. Pobrano z http://www.bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/7

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 4 > >>