Dołącz do nas, czyli jak skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych

Autor

  • Piotr Milc Biblioteka Główna, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Słowa kluczowe:

media społecznościowe, e-marketing, budowanie wizerunku,

Abstrakt

Dostępność Internetu w Polsce jest już na tyle powszechna, że najmniejsze biblioteki publiczne, a nawet i ich filie posiadają swoją wizytówkę w sieci. Coraz więcej instytucji tworzy również swoje konta na portalach społecznościowych. Budowanie własnej marki w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych, to proces długotrwały i wymagający konsekwentnego działania. Artykuł prezentuje krótkie charakterystyki najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce, a także podstawowe zasady, których powinien przestrzegać każdy, kto chce prowadzić wizytówkę swojej biblioteki w sieci społecznościowej.

Bibliografia

Baer J., Youtility, czyli dlaczego inteligentny marketing polega na pomocy, a nie medialnym szumie?, Warszawa 2014.

Evans L., Social Media Marketing : odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Gliwice 2011.

Maciorowski A., E-Marketing w praktyce, Warszawa 2013.

Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu, Kraków 2008.

Pietraszek M., Pro-MOC-ja : reklama i public relations w małej firmie, Gliwice 2014.

Downloads

Opublikowane

2016-06-20

Jak cytować

Milc, P. (2016). Dołącz do nas, czyli jak skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych. Biblioteka I Edukacja, (9), 49–58. Pobrano z http://www.bg.up.krakow.pl/bie/index.php/bie/article/view/144

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>